BBlläääää!

mår inte bra, barnen på dagis kräker o bajsar löst o jag vill verkligen itne bli magsjuk. nej nej nej.

men jag mår bara lite illa o innan i dag hade jag ont i halsen o kände mig hängig men det har gått över..

i går efter att jag gick hem från thess då vi stdat hela hennes garedrob så bestämmde jag mig för att gå till thess igen. till kl 9. vi fick gjort en samma. skit bar inte så många dagar tills hos flyttar ju.
mentor stack ut med sina vänner ett tag o jag till thess. ja så vi bestämmde oss för att vara hemma kl 9 så vi han med varandra en timme denna veckan i alla fall :)

i dag efter jag o mentor har ätiti ska han till sina föräldrar o jag ska bort till thess igen om jag itne ligger nerbäddad. men jag tror jag ska orka. snart helj ju. inte för att den är lugnare. o i morgon kommer fian hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0