Dagen!

ja ina var här vid halv 12 och då åt vi fralle bulle o sen så gjorde jag muffin så blev det o äta några såna. så vid halv 2 så gick jag ut med malou o ina cyklade vidare. sen efter det så har jag pysslat lite här hemma. det börjar bli klart o jag har kollat internet o fått lite inspration och jag letar fortfarande efter mattan jag vill ha men var tusan hittar man dom? ingen som vet???

tydligen så heter den pappelina. en vändvar sådan.

dock är det denna färgen eller helt grå o vit som jag vill ha... vvvaarrr???


så jag o thess körde till teckmantorp efter att jag tjatat med henne til allt i gläntan efter  vi varit i t- torp.
sen blev det allt i gläntan för lite inspration till lägenheterna. thess hitat klärt mest hon ville ha.
vi kom även på att vi var mer eller mian likadant klädar. ((som vanligt alltså))



coolingarna, annie som tar bilden som vi plckade upp i t-torp


haha oj.


thess: maija sätt nu iten ut dessa bilderna på bloggen Maijs: nej då


så det va min dag ska fortsätta här hemma så här blir rent o fint ha det bra // maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0