Gäster med gester!

i går på dagen så följde jag med thess, annie o adam på badet här i landskrona. jätte mysigt ju :) de andra hoppade direkt ner i de kalla basängerna själv sprang jag mellan bubbelpolerna och ångbaston. mysigt mmen man blir väldigt trött i huvodet. efter det så kom jag hem o vilade en stund o det blev bestämt att vi skulle ha lite spel kväll hemma hos mig o mentor, vi harfortfarande ingen stans att sitta men det fixa vi så fint varje gång.
så: jag, thess, mentor, jenny, cirre, macki, och beji spelade spelet gäster med gester. jätte roligt o trevligt.
lite senare så kom lilla syster o hennes kompis lisan som även va med någon runda. sen börja alla be ge sig i omgångar så vid 1 tiden så va kvällen slut. myket trevlig o mysig kväll :)

sötnosen va så klart där. på allt o alla hela tiden :(


beji och macki gör gester


men ååå ser ni itne att det är en fjäril...


cirre gör gest o mentor försöker gissa. mjölk va det där :P


jenny gör gest o thess o jag försöker gissa ;)


lilla jag dock ingen gest, fast man kan tro det :P


mentor gör gest ?


thess gör gest ;)


så kom pytte. thess o beji.


och lisan. jenny


vakthunden


malou satt mellan cirres ben o hölt på att somna


vi spela kort spel, va det poker? jag delade ut kort i alla ´fall :P
macki: nej nu är det dags att sätta kepsen på sné :P emm okej?


försökte få en fin bild på mig o malou. men icke...

det slutade så här:

masa kyssar som vanligt.


min coola man <3


så det va går dagen. hoppas ni hade lika roligt som mig/oss.
puss & hej // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0