Kamilla :)

ja jag tyckte det av ett passande överrubrik. för kamila har varit nere från stockholm. vi har haft skit kul o myket prat o skratt o bus :P först blev det kina mat på dagen på min balkong efter många om o men. mest ag thess då som hade olika åsitk. som vanligt alltså :P men balokongen till sist i stället för en ner sketen gräs matta :P

kamilla o thess. Barndums vännerna kan man säga efter
att jag kom in typ 100 år efter de känt varandra :P


mmmm mat :D


underbara väder :D


på kvällen så åkte jag hem till momor o morfar. åt gott o hade trevligt. tick lite tips hur jag skulle sköta malou av morbor jonas som själv haft hund dock jakt hund. så pli hund altså :P efter det blev det hem till mig thess kom 2 min efter mig o kamlla 5 min efter. o mentor stack tilll vännerna.
'kamillsan


theläs


jag, kmailla, thess


på inferno som vi smet i från hela tiden. thessa fyllde 22 år så hon som va var på inferno för.


 där befann sig alla dessa typerna


trevlig kväll o nej det va samma vin som jag drack dagen innan. då et va två lagom lugna kvällen :)
samma för thess om ni vill veta :P

nu ska jag snart vara hos farmor för påsk firande.

ha det bra puss & hej // maijs

Kommentarer
Postat av: millan

hihi. tack för i fredes. de var sååå kul. hehe söt jag blev på bilderna då, spec den första, folk undrar nog vilken sjukdom jag har :) läääängttar till ni kommer upp till mig i sommar. <3 pusss

2009-04-11 @ 22:15:44
URL: http://millan-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0