Klar!

så nu är jag äntligen klar i hallen och sovrummet än så länge för den visa färgen har tagit slut. det behövs bara lite små pill på den gråa färgen för viss färg trillade av när jag drog i tajpen.
sovrummet är där mycket kvar på men vi har börjat :) och vi fick rätt på garedrobs bennet i går. det a inte hel knäckt så det va bara att sätta dit igen ;P

jag höllt på från halv 12 till kvart 1 10 igår. så mer eller mindre 10 timmar. så i dag har jag väldigt ont i hela kroppen och vill avsolut inte hålla på med något ansträngande alls. men jag ska ta mig ork till att fixa den sisata biten. min högra hand är desutom helt svullen så som jag ansträngt mig med rollern..

så här rent har vi på golvet


nästan klar grå vägg.


mentor städade i går,
mest tjatade han om sitt kaffe hela kvällen som han inte fått drika.
som han drack till sist :P


så o om en liten stund så kommer ina med frulle o bulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0