Lördags mys!

igår spelade vi lite kubb o grillade lite :)
jag thess mentor macki beji o cirre.
trevlig kväll...

vårt kylskåp. ser dock inte ut så längre :D


killarna spelar


små mingel väntan på mat


thess o jag.. kubb va dock ingen sport för oss


in atchen


in achen


cirre


beji träffar kungen!


malou låg fint i sitt bo, nästan hela kvällen, eller då o då i alla fall.


tihi


massa kort spel bjöds det på


mer but


sen somnade mentor som de som var kvar rörde på sig hemåt...


väldigt trevlig kväll som vanligt...

puss / maijs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i helgen darloo :) <3 Snodde någon bild som vanligt ;P

2009-04-19 @ 20:14:12
Postat av: teezz

kommentaren var från mig om du inte förstod det, mitt namn försvann av ngn knas anledning.

2009-04-19 @ 20:14:53
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0