Lördg & söndag!

i lördags så hjälpte jag thess att flytta. gick ju skit bra o fint blev det :)
jag hjälpte änden henne med att komma i ordning. så snykt :)
allt thess rörde på hete. men denna ska jag bara ha så länge.
ja den kan stå där så länge.
ja jag ska inte ha den sen.

tror inte att där fanns en ändå möbel i lägenheten som hon skulle ha tillsista.
själv (som vanligt) sa jag vi hela tiden :P

på kvällen så blev det pizza o filmkväll. riktigt mysigt.
tråkigt att hon bor så högt uppe bara. men men...
---

söndagen bestod av målning i min o mentors lägenhet. sofie o pytte hjälpte oss :)

kolla menotrs strumpor :P


soffan hemkomen från australien :)


pytte nårran


grr


mee


vi

så här ser det ut nu, en liten stund till...


nu ska jag gå in o göra klart i sovrummet :D

så får ni se slutresultat, (halft) snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0