måla måla måla

i natt har jag sovit otråligt gott. i går flyttade jag ut sängen till storarummet. så innan man skulle sova kunda man titta lite tv :)
så jag sov så otroligt gott. inga konstiga drömmar, inget konstigt alls och mentor hade sovit lika gott :)

tidigare i går så va vi först på rusta ör att köpa lie färg hitta dock bara gråt o inget grönt. men får väl fortsättat  eta. vi fortsatte in på väla där det blev förnster shopping o sen en snabbis på ikea. gud vad man vill ha allt spec när pengarna visar 0 kr...

tråkigt men sant.

men nu ska jag sätta igång o slippa, grannen har satt i gång damsugaren igen. väligt ofta det händer så senare ska jag sätta igång slippen. tråkigt nog så glömde jag öron skydd hos pappa, för den låter ja fi fan :P

hoppas ni har en bra dag :) puss o hej // maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0