Påsk!

jag vill skriva påskafton men jag vet iten om det är det så ni får nöja er med påsk.
men har srunngt runt i lägenhetn säkert sen 8 i morse. med ett strålande humör. han har som vanligt städat undan allt o gjort i ordning tills jag har vaknat så här är inte ett bevis på att vi haft fest i går :P
han fick upp mig kl 10.
men va som sagt jätte glad o är det fortfarande, tror det är för att han för andra dagen på rad har fått tvätta båda bilarna :P hur nu det kan göra en så glad :)
jag tyckeer det är kul oha en så glad o trevlig pojk, får till och med en massa pussar hela tiden :)

han ska snart ut o rulla med vännerna o jag hade tängt ta en runda med vovven senare ska jag träffa kamila som har kommit ner från stockholm. jag thess o kamilla ska öätakina mat.

sen blir det påskmiddag hos mormor o morfar :) mormor stackare han brytit överarmen. autch säger jag bara.

hoppas ni får en underbar påsk // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0