Sovit dags & musen sprang ditåt!

Mentor (irriterad röst): Maija vem är det som kladdat med all målafärg i köket.
Maija: Det var en vit mus, jag såg den själv den sprang ditåt (pekar mot storarummet)

och med det säger jag godnatt. eter vi va hade varit på besök hos mamma så kom vi hem o då kom mentors systrar o umgicks lite.

jag undarar varför jag alltid är så trött o nu har jag nog kommit på det kankse för att jag går o lägger mig kl 10 o går upp halv 9. det är 2-3 timmar för mycket sömn. konstigt man är slö. eller ska man tro på thess.
citat: "det är bara att peka på kudden och befälla SOV, så lägger hon sig snällt"
(nått i den stilen sa hon, eller?)

haha det är jag ;P var lika snäll som barn och spädis.

så med deta säger jag...

God natt // Maijs

Kommentarer
Postat av: teez

haha, alldeles riktigt :)

2009-04-03 @ 11:56:10
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0