Systers ankomst!

jupps i kväll/natt kommer fian.
ska bli trevligt att få hemma henne, inte för jag vet riktigt var störa del av familj ska bo någonstans snart men det ska de väl lösa. jag bor ju här så.
mamma kommer ringa när de är i malmö så ska jag o malou ta oss hem till huset. så ska vi hälsa på sofie en stund sen ska vi hem igen. kommer nog åka dit i pyamasen.

i dag hinner man heller inte träffa mentor.. nu ska jag bor till thess o mentor ska direkt till cirre efter jobb, o hjälpa honom med el problem. så någon gång i kväll innan han ska sova o jag ska till huset.
men det löser sig för i morgon är det jag o mentor hela dagen o då blir det shopping :D

nej thess kallar.

ha det bra puss & hej // maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0