Ute hela dagen!

i lördags ringde thess o ville umgås, vi bestämmde oss snabbt att vi skulle draoss ut mot järavalen. så det det gjorde vi. mentor kirre macki beji följde också med.

jag och thess gick en runda i skogen när vi rätt som det kommer på att vi har inen anning om var vi är. vi har glömt och följa stigen. så efter ltie kenp och knåp så var vi ute på rätt vägar igen :P typiskt oss när våra käftar börjar, de kan liksom itne sluta komma massa ord ut samtidigt som man försvinner från allt annat :P

sen så gick vi o satt oss i det fina vädret och då gick killarna en runda i skogen.
sen blev det boll o bus malou mot pojkarna.

dagen började med frukost på balkongen


malou var med på balkongen fast hon är väldigt rädd


skog o- vår klädd :D


vackra malousan


söta zack :)


grabbarna och malou spelar boll


runt runt runt bollen sringer hos. grym som tusan :)


wiie


thess o zack


ser ut som jag väger 150 kg annars blev den bra ;) jag o thess


du glömde inte något ?


ute i skogen bestämmde vi oss för att vi skulle grilla, alla var på och även kom ammar till på kvällen. så gick lånade thess mormors koleni och satt på altanen o mös.
jag o thess va sugna på allt så vi åt:
- majs kolv
- rädisor
- grillat kött
- vitlöksbröd
- potatissallad

och sen blev det lite vin till det :) en lugn och trevlig kväll.

macki beji ammar


mentor kirre thess


mentor <3


thess o jag


jag :)


macki beji


sen efter det hamnade jag beij thess o macki hos johanna o jonas
dågick emntor hem för att sova och ammar o cirre gick till stan



sen blev det stan o hem gång, stort jäng som hade följe till sammans riktigt trevligt :)
sen blev det hem o krypa ner under täket där mentor låg sött o sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0