Alltså för fan!

fick hem en räkning  i dag från pensions Rådgivarna. 1200kr ska jag betala. för något jag inte tackat ja till. jag ringer och säger att de ar nog skickat till fel kund. men nje det va rätt. så fårgar jag varför jag ska betala för min egna pension.? men deta va tydligen bara rådgivning. jag säger att jag itne tackat ja till något. tjejern säger att hon lyssnar på inspleningen och försviner ett tag. hon kommer tillbaka o säga ett jag tackat ja till att betala 1200kr om året.
VA VEM FAN VILL BETALA FÖR SIN PENSION.

jag ber om att få lyssna på bandet.
nej det får jag så klart inte, det får bara hon göra.
jag mer om att  få prata med någon högra upp.
nej sån finns det inte.

jag är till här för hjälpa dig sa hon hela tiden.
MEN VA FAN GJORDE DU INTE DET FÖR DÅ.

sen smälde jag på luren.

varför ska jag betala för min pension, när jag inte änns har ett jobb???
helvetes idioter.

o inte nog med det, fakturan är utskrivet från en skrivare o fakturan är hemtad från internet...OOOO HERREGUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0