Elin och johans föddelsedags kalas :)

ja i går så stack jag till elin o johan som fyllt år i juni o juli... festen blev helt perfekt. o jag hade sjukt kul... visa tabbar kommer alltid, men klockren kväll.  härliga fylle svin, jag i alla fall :D wiiie...
tack för en helt underbar kväll mina vänner & nya bekanta :D

kvällens outfit :D samma linne som förra heljen, o ett par av mina nya skor :)


haha väldigt vakert!


"nytt folk" jävligt trevligt folk!


"nytt folk" jävligt trevliga




mobbade johan för han inte hade fixat äpplena




Jag & Theresa




grr...






lovisa o johan på bilden. johan o hans syster sjöng lite för oss :)
anna är jätte duktig, johan kan i bland ;p


här har vi anna när hon sjunger, (blonde tjejen)


jag & elin


Jag elin lovisa <3




så avslutar vi med denna underbar bilden på lovisa <3



va väl hemma vid tre tiden. riktigt trevlig kväll....

nu ska jag hem till farmor o äta gädda. om inte det är gott så blir det kina mat efter :D men ssshhhyyy

underbara människor, ha det förjävla bra <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0