Första jobbe dagen :)

så ja, efter att inte sovit en enda sekund i natt så gick jag upp 20 i 6 för att köra till jobb vid halv 7. resan gick bra fast det va lite läskigt så där första gången... haha. väl där träffade jag ju linda (jonas, x:ets syster), som jag ska jobba med nu i 3 veckor, för sen börjar hon plugga till socionom :) dagen har gått fort tycker jag. väl hemma tog jag på mig träningskläder och cyklade ut till träningen :) efter det blev det en duscha samtidigt som jag lagade mat... nu sitter jag äntligen ner för första gången i dag... kankse kan somna ordentligt i natt :)

linda pysslar :)


Höst vete o linda


massa höst vete o jag :P


jag fick även reda på att en månadslön här är ca 10 månaders lön o estland. shit...

nu, tv tittande. sen, sova!

Kommentarer
Postat av: Linda

ASSSÅ NEJ DEN BILDEN VAR JU HEEEEEMSK!!!! Hur f a n ser jag ut där!!!! hhahahahah

2009-08-03 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0