Fredag på jobbet!

ja, de närmsta dagarna har det ju varit riktigt fint väder, så då jobbar vi ute, sån tur va så blåste det rätt bra i fredags så det va lite av svallkande, annars är det dö värmt men jag driker otroligt mycket vatten kan jag ta o säga,, men jag hade nog behövt dricka mycket mer...

Canser maija, uch hemskt o säga, men med min lilla
slöja ser jag verkligen ut som att jag itne har ngot hår alls på huvudet


de andra tjejerna jag jobbar med, killarna är försmå för att vara med på bild :P


en av killarna trodde att jag va 17år, lika gammal som honom alltså. lite sernare frågar jag varför samtidigt som jag står o leker med en liten trock, samtlidigt som jag nynnar o allmänt fredgs tramsar. så jag fick som svar att jag såg ut som 17 år och sen att jag hade det som beteende. men hur tusan va jag då som 17 åring. likadan kankse ;P men som 17 åring va jag inte ens hälften så snygg.grr ;P

o fresten, självklart tog jag deta som en komplemang då jag oftast får höra att jag ser äldre ut.. o det vill man inte höra längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0