Herregud :(

mitt jobb alltså, jag har underbara arbestskamrater, eller de som är sesångare. jätte trevliga, blir väldigt mycket engelska men det är ju bara bra. jag o linda håller på o med vårt trams varje dag, förgyller ju dagen helt klart :) tack gumman :)
men min arbetsledare är fruktansväd, klaggar står på, gör så vi jobbar övertid, vi får itne rast om hon inte är nöjd. o vidare o vidare. hon märkte nog att va blivit lite irriterade på deta så i dag kom hon med kakor, så klert smakade amn en, emn mig lurar hon ute. jag lovar att jag ska komma med någora bra exempel på hur hon kan vara sen. uch o pi... tydligen rätt mycket skit snack om mig på bygget?

men man ignorerar, rör mig inte i ryggen. svaga, svaga människor...

Kommentarer
Postat av: linda

Wiee tack detsamma :)

2009-08-14 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0