Hos familjen Nilsson!

ja efter jag städat här hemma o kände jag fortfarande inte bara kunde sitta inne så jag hörde av mig till tim. och självklart va familjen nilsson hemma. så jag o malou körde ut där för att hälsa på den stora vovven de har fått o så klart familjen. det va ett riktigt äventyr. o malou var jätte duktig i bilen både dit o tillbaka då hon va helt tyst o tittade ut. malou va så klart mycket snabbere än hunden M, (kommer inte ihåg vad den heter nu ju. men M). men sådan tur va, kan man väll säga annars hade malou varit uppäten, men kul hade det så det ut som. koffe var även där, tims lilla vän :)

M (rottwiller/shäfer)

M, Malou


tim, koffe, pia


lite skillnad eller vad säger ni :P


Malin fick jag en snabb syn av med :)

 jag med vovvarna :)


alltid lika kul o hälsa på gud föräldrarna. tack för en trevlig kväll :)

ha en underbar kväll gott folk// Maija

Kommentarer
Postat av: Pia Nilsson

Hej du! Alltid trevligt att ha dig här!! Marwin heter hunden! Välkomna igen!! Ha de gott! Kram Pia med familj

2009-08-06 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0