I dag, Fredag!

ja, lika trött på jobb som jag gillar det... men men allt kan itne vara perfekt.. jag o linda hade ännu en trems dag. roligast i bilen fam och tillbaka från olika åkrar. tror jag skrev att jag va skit bra på att baka i går jag mande så klart backa, men det förstod ni ju ;P sitter o lyssnar på pink nu. sofie ringfe precis o ville jag skulle komma över. men jag orkar itne för tillfället. men vi får se vid ett senare tillfälle i kväll kanske? ska gå ut med malou vilken minut som helt sen blir det en lång lång duch, sen år vi se vad resten bjuder på. merre ska på bio i alla fall...

tagna från lindas blogg

så det va vad vi o jag hade o bjuda på i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0