Lägenheten förfaller :P

Ja, nu har man kommit hem från jobb o tittat igenom datorn o Krama dej låter från högtalarna. i dag har jag sagt att jag måset städa lägenheten, rätt skitit är här. så får ta mig ett ryck, sen så tängte jag bjuda bort mig på mat till pappa men han svarar inte så får anske ta det en annan dag :/ disk har jag från heljen då jag hade besök, uch o fy, vill inte... men det måset göras.

annars jobb i dag, soligt som tusan. så hoppas jag itne bränt mig efter 8 timmars utomhus arbete:

stövlarna va på några timmar i morse, gegamoja


åker sssåååå långt ögat kan nå


helt vindstila o solen bara stekte


Malin, sista timmen pratade vi nog bara igenom... helt slut va vi.
men skönt o prata slipper man höra vad man tänker.


inte för vacker bild, men jag bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: Pia Nilsson

Hej du! Ser ut som om du har det bra på jobbet!(hi,hi)

Tack för senast! Var väldigt god marängsviss!! Väldigt fin lägenhet! Ha de gott och var rädd om dig! Kolla gärna oljan på bilen också! Kram Pia

2009-08-05 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0