Lunarstorm!

i och med att jag bara har suttit hemma i dag så fick jag för mig att gå in på lunar, har aldrig slängt den på grund av bilderna jag har där och även lunar bloggen. men nu äntligen har jag fixat så jag har alla bilder, eller de jag vill ha i alla fall :) kommer även lägga in lite lunarblogg inlägg här då o då. vilket jobbigt liv jag måset ha levit som tex:

(någon gång från 2002-2003 tror jag)
rubrik: Spegel!

Puttsar spelgen ofta, ofta.
varför blir bilden aldrig bättre?

väldigt tunga saker jag skrvit där, lite glatt men mycket tråkigt. måset varit jobbigt o vara tonåring... ;P

här kommer bilderna jag rädda:

malou valp


jag o malou i vår första lägenhet


så liten hon va, här har vi haft henne några dagar bara!


sofie tagit en fin bild


maija 15år, anthon 14 år och amme 15år


Maija 15år elinore 11år sofie 18år (jag som brunet)


jag?


jag o pytte


jag


thess, alex, Maija, Tilly


jag va inte alls pojkflicka när jag va liten :P


jag o thess 17-18 kan vi väl bara. helt jävla underbart <3


de finns fler men vi tar dom en annan dag ;P
sov gott/ Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0