så sleten!

antingen så är jag bara jätte trött eller så håller jag på att bli lite sjuk. efter jobb så somnade jag. ställde klart larmet för jag vet att jag skulle somna om jag bara la huvudet på kudden. i går gick jag o la mig kl 10. vaknade kl 12 och fick fundera en lång stund om den va 00 på natten eller dagen efter 12. fast att är det tod 00 så uppfatta hjärnan bara 12 :P men sen somnade jag om o hela natten drömde jag att mentor kom hem. men det har han itne gjort :( hoppas han gör det i morgon :)

i dag på jobb blev jag kallad 20årig fjortis. tihi. tyckte det va lite kul. killen som sa det är 16 år, jag tror inte han riktigt tänker på att som 22 åring så är du inte vuxen, eller du kan välja lite i alla fall. men om jag ska vara ärlig så tror jag att jag alltid kommer ha mitt barnasinne till hands. jag är sådan som person :)
så mycket jag o linda har tramsat i dag så förstår jag att de tycker va de tycker, men de får lov :P

arbetsledare: ni tar inte någon som är förkort, inte för lång, och ingen som ser dålig ut.
Folket: bla bla bla
arbetsledare: ni tar inte någon som är förkort, inte för lång, och ingen som ser dålig ut.
Folket: bla bla bla
arbetsledare: ni tar inte någon som är förkort, inte för lång, och ingen som ser dålig ut.
Maija: vad sa hon nu? (hihi)
Linda: du skulle ta dom som va för korta för långa o som inte såg bra ut...

hahaha, herre gud så torra vi är. men kul har vi. skrattar så jag gråter på jobb, allvarlig?! nej varför

sorry mycket text o inget viktigt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0