Släkt söndag!

ja i dag har jag bara träffat släkten. har till och med hunnit med båda :9 först kom familjen nilsson o lämnade bild som jag ska låna nu i 2 månader. riktigt seg kopling men jag ska nog lära mig :) o titta på lägenheten kom dom för att titta på. alltid trevligt med mareng svitch??? haha hur fan stavas det :P

sen så va det ju gädda hos farmor så alla kusner o allt annat som kunde kom. aldrig fel. o nu sitter jag här.

jobbe dag i morgon :S

timelim


välkommna


mor


pia, malin, tim, jonas


folket


lisa, simon, mamma, pytte


släkten


söndags klädd, direkt kommen från kyrkan...


simon (kändisen i släkten :P)


Vackra jag


Lisa


Busster (Martin)


så dags o krypa ner i soffan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0