Släktträff

I dag har jag varit på släktträff idag. 113 personer va samlande och nu mera är vi 164 peroner om jag inte mins fel. men alla kan ju inte komma... o det va första gången jag sett så mycket barnvagnar, på någon släktträff. mens va jag nog med de små barnen då malou var väldigt populär bland barn och vuxna...  1 till 4 va vi väl där, väldigt trevligt...

så här såg man ut i dag :)


 massa folk


massa folk


barnen leker med malou


massa bus


malou träffar hundsläkting tazon


tipspromenad i min gammla hemby :P billeberga


leker:
 
jag är ju inte allt förtjust i lekar men jag offrade mig :P


de gammla med deras + 1 ?


jag o malin, de ända barnbarnen som följde med av kusinerna...


barnen mös väldigt med Malou


efter det stack jag hem till mig. jag o malou kröpp ner i soffan o somnade någon timmer, sen blev det hämte mat och en väldigt lugn kväll. så skönt, men lite ensamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0