Väla!

i går va jag på väla med folket från jobb. jag o linda körde. halvvägs inne i hbg kom jag på att linda kanske aldrig kört inne i hbg, men det gick skit bra hon är ju trots allt en skicklig förare :) själv fick man ju motorstopp 7 gånger. jävla bli o kramp i benet :P

med liten yrande så var vi väl framme...

jag shoppade en klocka till mentor, försenad födelsedags present, och hela morgonen har han försökt hitta priset utan att lyckas. liksom inget viktigt :) fin som fan va den i alla fall:

snygg va?

 

sen shoppade jag:

från H&M, så snygga :)

 

sen va jag inne på IKEA o köpte denna dyra sak,

helt onödigt pris, men vi behövde en ny :)

 

här har vi ligan vi var i går :)

riktigt skönt gäng, o trevliga, litauerna jag o linda på bilder :)

Tack för en trevlig o lyckad dag linda, alltid lika trevligt att umgås med dig...

jag va hemma vid 10 tiden. jag visade mentor allt fint, vi öppnade en vin, jag tog två klunkar, sen somnade jag i soffan, en liten stund senare så ledde mentor mig till sängen, jag somnade lika fort igen o han gick ut till sagan om ringen igen. så vid 11 somnade jag o han kom till sängs vid 12 då jag hade sagt till han - Jag är vaken nu igen.
varför liksom :P

Kommentarer
Postat av: Linda

wiee tack detsamma <3

2009-08-29 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0