vecka 3 - i ensamheten

oj, hade ju helt glömt o skriva om hur synd det va om mig :P nej veckan som har gått hur bra som helst. jag är helt självgåenda. men lika tråkigt är det fortfarande. nu har man ju börjat jobba så dagarna går ltie fortare. men svårt för sova har jag fortfarande. svårt o koppla av på något sätt, men det kommer nog snart, o snart kommer ju faktiskt mentor. vet itne riktigt när. i dag vet jag att han kom fram  till havet som han tjatat så länge om, tror i albanien där de ska vara några dagar sen kommer han HEM :D


deta har varit hur nyttigt som helst tycker jag fortfarande men fy fan hur står ni ut singlar o ensama mäniksor. HUR STÅR NI UT. att bara okrar var ensamma, kanske ni aldrig är ensamma, mina vänner är ju väldigt upptagna med sina liv jobb o allt annat trkigt dom måset göra så vi försöker ha en dag i veckan vi bryros om varandra :P

snart, snart kommer mentor hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0