<3 dagen

inte alls sugen på att berätta men gör det väldigt snabbt.(fortsättning på, alla <3 dag & 11 underbara månader) mentor kom o hämtede mig halv 7 har hemma o vi åkte vidare till en överaskning, dannys corner.  mmmm den bästa :) där efter blev det om o melodifestivalen straxs efter den somnade mentor o jag tittar på en film med hillery duff när den slutat  o nästa kärleksfilm börjat så vaknade mentor, kall, tung i huvude, förkylld och ont i halsen. vi kollade klart på filmen och dagen efter så vaknade min lilla pojk frisk igen. det blev att gå ner till ica ankaret o köpa en riktigt god frulle.

just det, jag fick ett jätte fint halsband o armband med. får visa er någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0