Alla <3 dag & 11 underbara månader!

i morse när man vaknade så fick jag en fin liten present, en ros och ett litet brev. jag fick inte vilken os som hälst utan jag fick en plast ros. sen förklarade han i brevet "när rosen visnar, visnar jag" underbart han är. så söt, sen stod där massa andra fina ord med de håller jag för mig själv.



sen reser jag på huvudet och vad ser jag inte då. frukost på sängen, makor varm choklad o ägg :) mmmm :D
sen blev det lite avsnitt av madargaska. rolig serie. men än är det tydligen inte slut. mentor ska komma hit senra o låna mitt rum? sen skulle vi nog ut och äta, hem här o se vad det händer. jag hänger itne med alls. så vi får väl se var allt slutar. melodifestivalen blir det nog en liten runda i alla fall :)

hoppas ni kommer ha lika underbar dag som jag har.

puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0