Arbetsförmedlingen

ja va där i dag. blev väldigt positivt bemött- o jag gav min bästa sida av mig själv. så hoppas man snart har jobb. fick massa bar tipps. nr jag kom sökte jag alla jobben 5 min senare hade alla svarat att där itne va några jobb. bajs säger jag bara. jag vill ha mig ett jobb kan det vara så svårt :( men jag är positiv ändå. man ska absolut iten ge upp sånt är för förlorare och en sdan är iten jag.  tanten jag pratade med lä väldigt positiv o han sa att det absolut itne skulle vara svårt och hitta jobb till mig så jag får väl ltie på henne. :D

snart ska jag o menotr i väg o köpa damsugare o mat till malou. roliag saker det där :P

hoppas ni haft en underbar dag. o thess jag träffar dig i mrogon ju o lite på lördag har jag bestämmt :)

ha det bra alla / maija

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :) men den är snyggare på :D

2009-02-20 @ 15:17:50
URL: http://sveeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0