Autch!

nu har jag klart problem med min visdumstand igen. jag tror de heter så, det längst inne. tandköttet runt det är helt svullet . så hoppas att det får räka att vara min otur på fredagen den 13de. som jag inte tror på allt, men ändå.
för i morgon måset den vara borta för då är det ju alla hjärtans dag. jag har inte fått planera något för mentor har tydligen planerat allt.? spännande, ine någ med att det är alla hjärtans dag så har jag o mento då varit tillsamans i 11 underbara månader. så vi får väl se vad min älskling kommer med, jag nöjer mig gärna med det lilla :)

nej nu vill jag få tag på therese och fråga vad som händer henne i dag. vill inte störa just nu för hon varkade vara på hemligt uppdrag :) i dag blir det nog bara en lugn kväll :)







nej nu ska jag återgå till verkligheten. ha det bra.
och thess hör av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0