Avslagen!

ja det gick inte så bra på blodgivingen som jag hoppats på.

För det första så måste man högts väga 50 Kg. o det är vad jag väger exakt. försöker komma upp. men dag till dag ska kan jag ligga mellan 48-52kg. men oftast 50 mest sällan 52. det är så svårt att gå upp :( o jag äter väldigt onytigt o rörmig mindre sällan hellst inte alls.

men som alla frågar mig när de ser min puls så frågar de om jag tränar ofta. den är allts låg alltså borde det vara att jag tränar mycket, men jag har ingen kondition alls. den är typ uppäten eller nått. jag kommer inte vad den går igenom glämer varje gång ska till mormor o morfar o titta en dag. kan den vara 60/150 eller 150/60. eller yrar jag helt Thess ?

se tog de tre rör blod på mig och skulle se om mitt värde var bra, om det är bra och för att man ska kunna ge blod ska det vara 125 och jag har 123. självklart. alltså så fick jag inte ge blod. som en anledning fick jag att det händer kankse lite för mycket i mitt liv just nu. humm. det häner inget alls. typ...

så nu känner jag mig riktigt slö o trött i huvudet. av tre rör blod. det är ju inget.konstigt borde kanske kolla upp deta. hon fråga om jag brukade bli yr när jag reser mig snabbt, jag behöver ju aldrig resa mig fort, för jag har ju inget och resa mig för :(

nog om mitt blod, jag har proppat i mig massa omega 3 tabletter o kalktableter. mamma va inte på jobb så det blir inga pengar i dag heller. i dag ska jag ta det lungt :) själv.

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: tezz

hehe. det är ditt blodtryck du menar om du skriver i såna tal.. och isf är det 150/60 :) högt övertryck o lågt undertryck. säkert därför de fråga om du blev yr.. eftersom har man lågt undertryck brukar man bli det :) men det järnvärdet var ju inte långt under,, och du var ju förkyld förr förra veckan typ :) jag hade gått tillbaka igen om en månad typ, om du inte hinner bli sjuk igen .. fast först hade jag nog kollat upp blodtrycket! :D lång kommentar.. hihi pusspuss.. ps. tyckte du var duktig iaf!

2009-02-11 @ 17:30:58
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0