Blodgivare!

ja i dag ska jag bli blodgivare. Therese har varit det nu i många år och jag känner även att det är dags för mig.
jag tror nog det ska gå bra fast man hade tumma enpåer när jag va liten. som då gjorde att jag blev väldigt trött väldigt lätt. men det var många år sedan så det ska nog fungera utärkt.

min morfar har jätt blod i många år tills hans hud blev så hård att det inte gick längre. hård hudad man det där :) min mormor ska ju även börja få blod för att hon ska orkar mer nu md sin canser. så jag tägte att då akn jag ju jälpa till och ge blod. så får kankse min kära mormor det ;P man kan ju alltid hoppas o tro.

lägenheten har ring och vi kunde i nulägget inte få lägenheten från den 2/3 men betalar den fråns den 1/3 förstår itne varför de ska krångla så. så nu får jag lägga in andra metoder. för vem vill flytta på en måndag.

- mer som ska göras i dag ska hämta ut min lön från norge hade jag tängt. får se om det går så smidigt som de sa i norge.
- lämna in mentors armband som går söbder hela tiden.
- ringa bredbands bolagret.

så nu måste jag skynda vidare ha det bra bra så länge.
o kul att jag ser att folk redan har börjat hitta hit igen :)

Kommentarer
Postat av: teez

duktig du är =)

2009-02-10 @ 12:35:58
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0