Dagens görning :)

i dag vaknade jag hemma hos menotr vid 11 tiden gick ut och åt frulle som blev en pirog. satte mig  o kollade 1 avsnitt på sesång 6 av ncis. kollade två i går. som vanligt ingen stor skillnad men jag tycker om o kolla på det när jag itne kan sova på nätterna på dagrana brukar jag inte gilla det :P

vid 1 stack jag till thess o prata o sega lite :P gjorde lite planer med. efter det vid 4 tiden bar det av till systemet då thess skulle jobba. för jag o mentor ska ta ett glas vin i kväll. sen ska vi göra lista på allt vi behöver från ullared för i morgon bär det iväg dit. tråkigt det är så dåligt väder bara :(

o allt har nog fixat sig med nyklen nu så vi kommer få flytta in som bestämmt på söndag. jag sa ju att jag kan fixa allt ;) med pappas hjälp :P tanten som bode där innan är så himla trevlig.

nej snart blir det malmö för mentor mobil har slutat fungerar vissa saker i alla fall.

hoppas ni får en underbar helg/ Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0