en jävulsk dag!

hemma har inte internet fungerat så min dag har varit helt förstörd, jag har dock varit ute i det fina vädret en runda. det måset man ju när solen står på så. annars har jag iten gjort ett skit. tyckt synd om mig själv mest :P i morgon ska vi få reda på när vi kan hämta nyklen :) så nice. både jag o mentor har haft otur i dag så i dag bestämmde vi oss för att det blir keba till mat. o jag fick även reda på i dag att ja itne kan få någon Alfa kassa. skit säger jag bara. men jag tar häldre ett jobb. jupp...


Ozzie, glöm inte bli medlem på arebtsförmedlingen innan 5/3.
kommer tjata här innen vare dag o kanske sätta upp en
bild på dig med om du inte sköter dig ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du har fått här inne maijsi :) Varför kan du inte få någon alfa-kassa :O ? Elaka dem är! Puss <3

2009-02-24 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0