Fredagen!

igår började väldigt segt tills jag kom på att jag itne ville sega länge. jag fick låna en flaska vin av min kära mormor o morfra :) sen bar det av till ina där ine o conny befann sig. conny gick ner till ozzy o killarna medan vi satt o pratade i några timmar, det va längesidan så det a riktigt skönt :) senare gick vi ner till killarna pratade lite till o senare åkte vi ner till stan där vi träffade johan o elin :) när det stängde så gick jänget till johan o elin alltså jag elin ina jag menotr conny o johan. tjejerna i ena soffan o killarna ni andra o där satt vi väl i två timmar, taxi statoil o sen hem till mentor. <3

tack för en underbar kväll mina underbara vänner.
o thess du va med lite grn för jag hade dina stromper på mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0