Heljen!

Fredagkvällen skulle igentligen jag o mentor bara sitta hemma o drika lite vin o ta det lungt, men jag tröttnade fort på det så vi gav oss bort gående till ina där conny o ozzie även befann sig (pojkvän o lille bror till ina) vi satt o prata o hade det allämnt trevligt. vid halv 12 gick vi hem igen. vid 12 är vi hemma o då får jag för mig att jag ska ta mig ett bad så det gör jag, itne så smart när man har alkohol i krpppen mräkte jag men det gick. halv 1 hoppade jag i säng för att sedan sova väldigt dåligt för att gå upp kl 6.



ja som sagt så var vi på ullared (ge-kås) blev stor handling så nu har vi alla små pryllar som ska med till den nya lägenheten. där ser ni även de snygga kuddarna vi hittade som gjorde att vi bestmmde oss igen hur vi ska ha det i storarummet :) så som det va planerat från början :P så ni får se när det är klart.
på kvällen på lördagen så fyllde min kusin år, lisa. hon fyllde 15 år. trevligt kalas o träffa alla igen. nästan emil o sofie lysser ju med sin frånvaro.
 


efter jag varit på kalaset så försvann jag bort till thess där små ungar beffan sig. pratade med thess o ungarna
godis film hjärtan o melodifestivalen kan det bli bättre :P sen blev det den "långa" vägen hem i snöstormen till mentor.
så söndagen blev lugn till vi bästämmde oss för att åka tut till centersyd MIO för att kolla bäddmaddras. blev ingen skit kassa ju :P om man har dålig rygg så har man. Men vi hittade möbler till storarumet som jag blev helgalen i :D så de ska vi köpa när pengarna tillåter det.

sen blev det beck filmen hemma hos mentor, vid 1 somnade jag i och med att ung jävlen åvanför oss fick för sig att börja gråta halv 12 o ville inte sluta från 1. så jag gick nästan i tacket. oo va arg jag va.

men en riktigt bra helj ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0