Lack!

ja i går blev jag riktig lack, arg alltså. när jag gått o lagt mig och börja fundera över vad tanten sa till mig på blodcentrale. meningar som kom upp hela tiden var "ja, du är ju så ung du har inte hunnit med så mycket i livet" och sen till som jag klart glömmt nu.

nej jag lämnta in blanketten så gick vi igenom frågorna och hon frågade först om jag använt dråger eller annat liknande, och mitt savrtär självklart nej, har aldrig varit nära det bara (vad jag vet). då svarar hon "nej du är ju så ung"
Senare frågar hon om jag varit utomlands i 3 eller fler år utanför norden. mitt svar är nej (menar det är väl inte många som har det, vilken ålder du än är i) och då kommer det igen, "nej du är ju så ung, ni har ju inte hunnit med så mycket."

nu kom jag på det anra hon sa, att jag inte skulle banta den dagen jag var och gav blod. men va fan ser jag ut som en tjej som behöver banta, varför skulle jag få nått sånt för mig.

när jag gett de 3 rören och hon ser att jag har 123 i blodvärde o man måset ha 125 för att ge så ber hon mig komma tillbaka om några ÅR. liksom år. nu vet hon kankse inte att jag känner någon, Thess, som har berättat för mig mer än tusen gånger exat hur det går till. så jag vet om ditt värde inte är så bra så väntar man några månader och kommer tillbaka o testar igen.


jag menar jag är 22 år om mindre än en månad och har nog hunnit med mycket mycket mer än vad många andra i min ålder,
-jag har utbildat mig efter gymnasiet,
*både till eventkoordinater och
*konståkningsdomare
- jag har bot utomlands (norge) trivdes inte och jag det var inget för mig så lämnade det bakom mig.
- jag har varit sambo och är det snart igen.
- jag har min egna lilla vovve :)
- jag har varit utomland lite här och där, jag är ignen äventyrrare så nöjer mig med ett hotell och stället runt om.

jag kan nog sätt till tusen saker till emn det är iten så intressant, jag följer min vilja i alla fall för någon annan är detta helt fel men för mig är det helt rätt.

jag tror inte längre det handlar om att man är för ung utan, för jag vet vad jag är kapabel till och klarar av de är det äldr som tvekar alltså sitter inte felt hon migg som är ung och villig utan hos dem som är för gammla och dömmer mig för min ålder.

oj deta blev väldigt långt och kan säkert bli 10 gånger längre man nöjer mig här så det jag vill säga är.
Om du trampar på mina tår så kommer jag att stampa tillbaka. 


Kommentarer
Postat av: teez

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:40:21
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: teez

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:41:19
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: teez

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:42:18
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: teez

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:43:06
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: Anonym

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:45:59
Postat av: Anonym

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:46:05
Postat av: Anonym

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:46:10
Postat av: Anonym

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:46:30
Postat av: Anonym

You go girl :D! Jag vet, nästa gång, som du varit frisk en längre tid, så ska jag minsann följa med dig till blodcentralen och då tar vi den i lund! Landskrona är några jävla banditer.. vem är hon att döma?!! cp tant

2009-02-12 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0