Natt blogga!

ja snart kvart i 1 på natten o mentor sover här brevid mig. eller nästan på mig. som vanligt. i dag efter mentor slutat jobba så hämtade han mig o vi åkte bort till colorama. vi ittade golv o färg o tappet. nu börjar allt verkligen sätta sig på plats, nu ska vi bara komma in i lägenheten med. men det är snart. efter det så stack vi till jysk där vi tittade och köpte en bädmaddras. jag är ju så kinkig med sånt, eller ryggen o blånboken :P men nu hade jag tängt försöka sova.

o en sak till, har läst igenom alla mina bloggar o jag har märkt när jag skrolar ner på alla deas sidor så blir jag alltid så illa mående. konstigt, eller hur?!

men men vilket som, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0