Vaken?

ja här sitter jag. snart 12, inte mycket men mentor har sovit nu sedan halv 10 så jag satte igång filmen patrik 1,5, ja den va väl bra. innan i dag var jag o fikade med ina. lika mycket o prata om som vanligt, i morgon har vi bestämmt oss för att göra det samma för då har jag fått lön :) som även kommer försvinna i morgon. lite skulder till folk o så :P

o jag ska ner till stan för att köpa en BH som jag äntligen hittat som passar. blir tråkigt nog så när man är försmal o brösten puttar utt för mycket :( men i have find one. syster har likadan men det får kvitta för om 2 veckor är man sambo (igen) så underbart min älsklade älskade man...

har varit o bowlat i dag med mentors familj, jag va fotograv o åskådare medan de andra spelade, sen blev det kina mat, kan det bli finare. så tack för en riktigt trevlig afton familjen R.

nu hade jag tängt krypa ner så man orkar upp kl 6 i morgon för att ta bussen hem o fortsätta sova :)

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0