Dagen i foto :)

tränig o sen mat med tjejerna. följde ina hem för en liten stund sedan thess stak långt innan. vi pratade lite om resa, men thess tror att det blir lite tajt med ekonomin. så när thess gått så förslog ina. men bara du och jag sticker då? både tittar på varandra o bara NNNNNNNääääääääää. haha inte för att vi inte vill åka med varnarda med thess är vårt lilla samvete. hon uppförs dig. nu pratar jag inte om pojkar mer bara hur man ska vara som person och uppföra sig det kan thess. jag o ina nja, inte så bra tillsammans i alla fall :P grr, ni förstår kanske inte. men vi gör :P

stockholm blev det prat om. vi är små sugen men får se.

men ja här. bilder.

fit för träning


jupps tacos :D o ja det är jag som äter ketchup till det...


3 glas till mig, 2 till ina o ett till thess :P söt va det, hämtat från pålen :P


ser ni dom små "damkornen" som är med på alla bilder på ina


förflyttning till storarummet


theläss


väldigt pigg o fräch bild på mig "host" :P


My BFF är underbara.. hahaha o herregud, alldeles för mycket tv :P mohoho

Kommentarer
Postat av: tezz

haha.. tokar är ni :) Klart ni kan åka själv om ni vill och har pengar. Bara jag som är tråkig o priortierar annat just nu först.. Jag tror ni klarar er utmärkt, om inte får ni ringa hem så ordnar jag upp er! :D

2009-07-31 @ 12:06:30
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0