Karnevals heljen!

Torsdag:
jag, thess, emma, wilma o sam gick runder på tivolit och åkte alla karuseller vi kunde tänka oss. vi gjorde ansiktsmålningar och hade jätte trevligt. vid halv 10 stack jag hem för att hämta lite vin för att senare köra till ina med sofie för ett glas vin. sen blev det timbak. riktigt bar och hans små klocka ord mellan sångerna vi riktigt bar o klocka. jag va hemma vid halv 2-2.








jag och ina hade likadana skor, pyxor, skin jacka och
sen hade jag svart tröja o ina vit sån tur va :P


vi kom bara närmre och närmre scenen


Fredag:
jag och mentor va hel sega. men tillstsia på kom nino lite senare hans fling o 2 till men en liten vovve. så det blev en rudna i stan. trevligt. min morbror slickade min sambo i örat. haha.  har inga bilder från kvällen..

Lördag:
vid halv 7-7 började folk trilla in till mig och mentor. blev en riktigt trevlig kväll. vi missade dock svenska akademin. jag m hamnade i ett små tjaffs o en små putt. o ina fick slag på kinden. tråkigt nog att folk inte kan bete sig när de ha sprit i kroppen. men vi dansde i tältet hela kvällen. så trevligt :)

klädsel för fredags kvällen


ja vad kul vi har ... wwwiiieee











fick inte en blomma av mentor, fick en hel buket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0