Lorden från gränden!

ja det va den pjäsen vi var och tittade på igår :) trevligt va det ska jag ta o säga :) min familj, mofe o mina kusiners familj...

innan på dagen så hade jag även hunnit umgås en väldigt snabb runda med emil, så han hjälpte handla hundmat :P o så har jag försökt gå in i mina gumistövlar lite, som jag nog kommer börja flitigt på måndag...

bilder...

gummistövlar, fråga mig itne vad jag håller på med :P


Här har vi lilla Emil :P


klar för pjäs i HBG


sen förföljde jag dena typen, det är min storasyster, vi bor nära varandra,
så utanför hennes hus så förföljde jag henne i ca 10 min då det kanske var
5 min kvar av cykelfärden. jätte kul tyckte jag :P (jag hittade även min tröja som
jag varit av med ett bra ta, den hon har ppå sig)


på väg mot bilarna :)


jag o kusin tim, som jag även gjorde en fin låt åt sen :)


jag o sofie (jag vet att solbrillerna är stora)


tim o sofie


pia, malin, pytte o mamma. mannen längstbak är inte vår...


de popcornen på bilden (alltså de översta popcornen),
de fick jag, resten tog sofie.


mamma o mofe, licka som bär :)


jag o timelim


scenen innan det har börjat


scenen när det är slut... fick egentligen inte fota deta. men skit i det :P


nej, dags o göra något vettigt av dagen, mycket o stå i. jobb på måndag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0