REA- shopping :)

o vad jag älskar rea. stack ner till stan i dag, jag o mig själv gick runder. fört in på gina. itne längesedan jag handlade där. men där är ju fortfarande rea o jag har pengar :D

så det blev en
 vit kjol
blå/lila frans linne
blå långärmad
2 par trosor :)
och ett vit skärp



sen blev det H&M där jag köpte kallingar till mentor då jag slängt 2 st  här hemma.



sem gick jag in på hemtex, hittade jätte mycket jag ville ha men till sist blev det ett block ljus o en vas som jag ska ha ljuset i inne i sovrummet :)



sist blev det wittings där jag letade efter ett par svarta högklakat men blev ett par vita till :)



riktigt nöjd, älskar rea och ltie glad att mentor inte läser bloggen så han vet allt jag handlat.
men jag är bara glad att jag fått tillbaka hela köpsugen igen efter säkert 3½ år.
UNDERBART :)

sen fick jag även ett roligt förslag med, så jag oppas det går igenom :D

underbara liv bland att det mörka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0