Shopping på väla :D

jag o sofie stack till väla i dag, jag skulle hjälpa henne att hitta något fint som vi lykades med. :D
jag hittade även lite så mian saker inte på Cubus som var första gången (då jag handlat på "riktigt") jag handlade på. bara rea så klart :) tror jag bara kan handla på rea. eller vi får väl se. ett bar skor hittade jag med skit snygga på dinsko. hittade även ett par på h&m men om jag vill ha dom senare så ska jag handla dom har i stan i stället :D

två gråa linnén (giller ju itne änns gråt) en skarfs, små strumper, skor, sko sula :D


kan man väl aldrig få nog ut av?


o ett litet armband från h&m :D


har hunnit träna i dag med, men tog det rätt lungt efter som att jag till och med hade träningsvärk i halsen sen pilatesen sist.
och nu ska jag få i mig något att äta sen ska jag o malou bort till mamma en runda hade jag tängt mig :) finns ju itne så mycket o göra ner i dag i alla fall :P kanske kan somna lite tidigt i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0