Starta eget!

håller på och få panik!

va hemma hos mimi (mentors syster/familj) innan och börja prata om att starta eget. kommer inte riktigt säga vad det handlar om, för ni som sett min lisat (therese) vet att den är lång o väldigt bra ideer ;P eller hur? och ni som känner mig eller har jobbat med mig vet att jag inte klarar chefer särskilt bra. jag känner mig obekväm runt männiksor som är "över" mig. jag kommer nog alltid att vara min chef, bäst så i alla fall.

ja deta är en ny idé som vi pratade fram i dag. jag hade velat att det skulle gå för det hade varit så bra. speciellt för oss tjejer, som jag då hade tängt vända mig till. kanske dags o göra alla de där planerna jag hade tängt i livet för dom är många. vill inte bara sitta på rumpan och vänta tills något bra händer.

det ända som stoppar och alltid stoppar är pengar :(

jag vill uppfylla mina drömmar, FÖR JAG VET ATT JAG HADE KLARAT DET!!!


Ger er en snygg bild på mig själv... (sommaren 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0