Tavlor på sniskan!

jag var hemma hos morfar och städade innan i dag. som jag brukar göra där så går jag från rum till rum, det som är förändrat och väldigt konstigt är att minst en tavla i varje rum var på sne. ingen av dem var bilder på någon. jag går snapt igenom varje rum och när jag har konstaterat att de verkligen är på sne så kallar jag på morfar.

jag berättade för honom vad jag trodde att det berode på och då kunde jag inte hålla mig från några tårar. Måmå vakar över honom :) morfar tängtre rätta till en tavla men det sa jag att han inte fick då måmå inte längre kan se honom om tavlorna hänger rakt.

men jag hängde faktsiskt tillbaka en tavla, för att se hur den hänger nästa gång jag kommer dit.

malou är även allt märklig när hon är hos morfar. annitngen så står hon och vakar över mig om morfar inte är hemma eller när morfar är hemma så går hon efter morfar som en liten svans, vart än morfar gick, gick malou. hon är för söt, men allt lite märklig.

ha det bra. puss & hej // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0