Vecka 1- i ensamheten!

Ja, mentor lämnade mig (o malou) helt ensam i morse vid 6 tiden. man såg på honom att han tyckte de va lite jobbigt.
men nu är han iväg och jag hoppas han kommer ha jätte kul under den tiden han är borta..

själv ska jag bli stor och lära mig vara ensam, sova ensam, och göra saker ensam. inte varit så duktig på det innan.
fast här kommer vara väldigt tyst och lungt här hemma. inget trams och flams, som vi alltd syssla me :P

i natt när han hade somnat o jag låg klar vacken så skulle han vända sig, sekunden efter han gjort det så sa han:
- Maija, du tror väl inte jag bara kommer glöma dig bara så.

mitt hjärta gjorde en dubbel volt och jag blev helt värm i kroppen. min första reaktion var att fråga -va. som jag alltid brukar göra. men jag lätt det vara, det är nog det finsta någon har sagt till mig i sömnen ;) tihi.

så nu får jag väl se hur deta kommer gå, dagen är det lätta och komma igenom, kvällen och natten kommer vara värre.

upp till 4 veckor kommer han vara borta :´(

 

Kommentarer
Postat av: Mentor

Sa jag verkligen det?

Jag pratar mkt i somnen :D

2009-07-24 @ 11:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0