Besök?

ja, i går kväll när vi precis hade gått o lagt oss och släkt ljuset så började det igen. som vanligt i köket. det låter till och malou börjat säga till. jag och mentor tänder och lyssnar. ännu ett ljud kommer från köket, då börkar malou skälla ordentligt, feg som hon är ligger hon kvar på sin plats o flyttar inte på sig från mentor har rest sig upp från sängen för att kolla efter vad det är. vi kollar runt i lägenheten och där är så klart inget. och vi ser heller inte vad det kan ha varit som låtit och ljudet kan jag tyvärr heller itne förklara...

så resten av natten har jag legat och spänt mig och svettats som en gris. jag som itne har varit rädd för "saker som inte går o förklara" på flera år.

men men vi får väl se hur deta utväklas...

ha en bra dag //Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0