Hembesökt igen?

jag håller på o lagar mat. (fläskpannkaka, utan fläsk) jag springer ner till ica för att jag behöver lite mer mjöl. jag kommer upp igen ser att ugnen är klar, jag stoppar i den sista dl i smeten o sätter i gång vispen en halv sekund senare ringer ägga klockan. en sekund senare reagerar jag i och med att jag iten satt i gång ägga klockan i och med att den inte fungerar och för att jag inte satt in maten i ugnen än. så varför ringer ägga klockan utan att man rört den.? kan det varit mentor, nej i och med jag ringde honom innan jag gick och handlade då han fortfarande befan sig på motorvägen och varför skulle han sätta igång en ägga klocka på någon minut.

ja konstiga saker händer i vårt kök allt som oftast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0