Idag då!

ja i dag har man jobbat fast man inte mår hundra, men det är bara att kämpa på :) mår mycket bättre nu.
thess ringde för en stund sedan så nu har vi bestämt midsommar. ska jag bara skicka iväg sms till alla med och hoppas de flesta kan. men det blir väl ½ som vanligt :P

annars är jag väldigt fattig o. och denna månaden som är så jävla dyr uch o pi. men jag får väl ta av mat penningen som vanligt :P men det är lite hemligt så ni vet. tihi.

fredag vet jag itne hur när var varför? än. mer än att simon tar studenten och sen blir det tages. alldeles för gammal för tältet det va man til och med förra året men då va man så lul lul lul så då spelade det ignen roll :D grrr...
men jag o thess satt och planerade väldigt bestämmt förra året i bilen på väg ner till stan att vi aldrig mer skulle in i tältet. hahaha. så förvirrat..

nej nu ska jag sluta prata strunt.

ha det bra // Maijs

Kommentarer
Postat av: teez

haha :D vi i ett nötskal! Krya på dig gumsi.

2009-06-10 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0